onsdag 27 april 2011

Påsken är över & det vankas bröllop!

Kärlek = mina 3 x M....


"Bonde söker fru"

"Trasselsudd"

Älskar sina nya "tossel"

Ey yooo!

Idag lyxar jag till det med ett litet inlägg mellan mina böcker. Imorgon är det tenta igen vilket är AP jobbigt eftersom jag alltid äter så mycket godis medans jag läser. Inte bra alls, "tur" att det bara är tre tentor kvar sen innan sommarlovet (ironisk såklart)

Påsken har varit helt fantastisk. Man kan inte klaga när vädret har varit som det har varit. Och fortfarande håller det i sig.... Vi har varit vid sommarstugan, sett "Pippi på is" på påskafton, hunnit med restaurangbesök, gått på premiäröppningen av Liseberg, chillat i trädgården, träffat syster, hängt med L, S och bästa Ophelia och mycket, mycket mer. MYS hela fem dagar i rad...

Det bästa av allt, igår damp det ner en BRÖLLOPSINBJUDAN i vår brevlåda. Min fina kära gamle vän och "fotbollskompanjon" ska gifta sig. Det blir fint september bröllop. Jag som var lite besviken över att inte få gå på bröllop denna sommar. Förra året blev det ju två.... Kram på K & A, ser fram emot att få vara med på eran dag!

Nu återvänder jag till böckerna, tittar in imorgon igen!

Inga kommentarer:

Besökare