onsdag 26 december 2012

Strålande jul...!

Oj, jag är nog den sämsta "bloggare" i universum.

Idag kikar jag in en stund för att önska er GOD FORTSÄTTNING!! Hoppas ert julfirande är & har varit det bästa med många mysiga stunder tillsammans med familjen & vänner. Vi fick en vit jul för första gången på länge, sen att det regnade bort igår redan på juldagen är en annan femma. Vi var laddade till 1000 för pulkaåkning så det blev allt några besvikna miner när rullgardinen drogs upp och snön var borta. Nästa år får det bli firande på fjället....

Farligt mycket mat & godis har jag stoppat i min mage under helgen, vilken tur att jag fick nya träningsskor, skridskor och ett gymkort av tomten - pikar han mig tro?

God Jul!


Julfrukost på Gunnebo Slott - Tack fina Maria! 








Inga kommentarer:

Besökare