torsdag 15 maj 2008

Flygstol

För ca 1 år sedan investerade min far i en lägenhet utanför Porto Rico (till min syster).
De var där tillsammans förra hösten för att se sig om i omgivningarna.
Tydligen så är det hur fint som helst & jag tänkter själv åka dit med syster E nu i oktober. Ringde till ett flygbolag för att kolla om det fanns flygstol & hur mkt det kostade.
Min biljett skulle kosta 5115:- och Moas biljett 5045:- Höll på att sätta äpplet i halsen...
Det var maten på flyget som var billigare för Moa 2 år. Alltså hela 70:- billigare är hennes biljett. Det är ett skämt att man ska betala så mycket för så små barn. 50% hade varit mer rimligt tycker jag! Kolla in Anfi för att se vårt smultronställe :)

Idag ska vi flytta in alla möbler i vårt vardagsrum som äntligen står färdigt (förutom lister som av någon konstig anledning alltid blir liggande) Ska bli spännande att få inreda & framförallt kommer det att kännas mer som ett hem och inte en arbetsplats. Visar bilder snart!

Ska snart ut i solen!

Inga kommentarer:

Besökare