fredag 28 november 2008

Kommer ni ihåg?

Kom ni ihåg att jag visade er mitt auktionsfynd för ett tag sedan. 6 st stolar. Nu har jag äntligen tagit mig själv i kragen och målat färdigt dom. Så här blev resultatet.
Jag har ju som sagt 6 st och tanken var ju att vi skulle haft dom vid vårt nya matsalsbord. Men de var tyvärr för låga. Så nu ska jag klä om dom och ställa dom lite varstans i huset. Till denna som just nu har hamnat i sovrummet köpte jag bara en lös stolskappa till. Så nu ska jag ut på tygjakt, tänkte ha olika tyg på alla stolar. Det blir nog fint, kanske någon av stolarna blir en bra julklapp (?)

Idag är jag hemma och känner mig lite sjuklig. Är så otroligt trött & kraxlig, men tar man det lugnt för det? Nej inte jag inte, istället springer jag runt och plockar & pysslar.
Ibland är det härligt med en ledig dag!

See You!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hit med en stol. Du kan inte ha sex stolar lite varstans. Det blir över exponering av stolar ; ) ge hit en stol.

Besökare