måndag 17 november 2008

Min första julklapp inhandlad!


Första julklappen är nu inköpt. Detta gjordes på den roliga hemsidan Blå Elefant och bestod av denna roliga & söta spis. Vi har aldrig köpt någon "riktig" spis till Moa, ni vet en sån där röd som man själv hade när man var yngre. Lite självsikt kanske men det är pga platsbrist i hennes rum.
Hon har ju redan 511 andra saker som står på golvet. SÅ, denna passar helt perfekt!!
Jag köpte även lite andra saker men man kan ju inte avslöja allt....

På jobbet har vi fortfarande hur mycket som helst att göra och tom jag som aldrig brukar stressa
känner en inre stress av att man aldrig räcker till inte på jobbet & inte hemma. Det är en jobbig känsla som jag märker att jag inte mår bra av. Pga detta blir jag "ganska" lättirriterad & väldigt trött. Det tar så mycket energi ifrån en och det "värsta" av allt är att det är bara man själv som kan göra någonting åt det. Det är svårt men man måste nog försöka skaka av sig all negativ energi & försöka tänka positivt. Och intala sig själv att jag inte kan göra mer än det jag redan gör, bara jag gör ett bra jobb.... Men det är lättare sagt en gjort!

Till helgen är Moa bjuden på killkalas hos kompisen Jonathan. Så nu är det paket jakt som gäller denna veckan. Vi får väl se vad vi kan hitta på för kul!!

Sov Gott!

2 kommentarer:

What Sofia Thinks sa...

Vilken fin spis oi har fått!

m family goes västerut sa...

Den där fick lillebror förra året, den är jättemysig tycker jag. Bra att man kan flytta runt den.
Hälsningar från USA

Besökare