söndag 31 juli 2011

Hipp Hipp Hurra*

Idag är ingen vanlig dag, idag är det MIN födelsedag. H U R R A, H U R R A, H U R R A!!!

Inatt kom jag hem efter en kväll på Tranquilo, god mat & dans till toner från Brasiliansk salsamusik tillsammans med bästa fantastiska vännerna L & L. Fyra timmar senare vaknar jag av en ljus röst som försöker viska till sina far. Det tisslas & tasslas om paket och flaggor m.m. Sen väcks en trött lillebror och sedan hör jag skönsång från min älskade familj. Det finns bara inget mysigare!! Fina paket & frukost på sängen eller snarare en godisfrukost blev serverad, marshmallows med ljus i. De känner sin mamma och när man fyller år är det ok att äta godis så tidigt på morgonen ;)

Dagen fortsatte ute vid havet där det tyvärr kom lite regn på oss. Med solen kom tillbaka efter ett tag. Sen hem och ta emot underbar familj och ännu mer fina paket, middag & efterrätt (men den behöver vi inte tala om).

TACK för allt fint och TACK för att ni finns!

Inga kommentarer:

Besökare