tisdag 2 augusti 2011

REA på Hasbeens.


Nyss klickade jag hem dessa superfina rosa godingar. De kallas "bubble gum" och ser verkligen ut som ett hubba bubba.... Can´t wait till att pryda mina fotbollsfötter med dessa!! Kolla in Hasbeens hemsida och fynda på deras REA.

Nu är vi inne på vår sista semestervecka. Nästa vecka vankas jobb på Twist & Tango och sedan är det skola som gäller igen. Som pappa M säger, då går jag in i "dimman" igen. Idag åkte vi till sommarstugan för att njuta riktigt ordentligt av de sista dagarna innan allvaret börjar. Fiskat & badat har vi hunnit med och nu på kvällskvisten har jag & pappa M badat bastu och tagit oss ett dopp under stjärnklar himmel - how romantic, inte sant? ;)

Sov Gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sluta. Omedelbart. Hade du din "vita bikini" på dig då?
Btw. Avo på skorna. Fattar inte varför jag köpe den andra modellen.

Rosor & Pioner sa...

Klart jag hade min "vita" på mig ;) Skorna är helt FAB men de gör ASONT!!!

Besökare