måndag 8 augusti 2011

Sommarlov = slut!


Den fina, fina ringen fick jag av mina barn (dock har man den på "fel" finger)
Klänning & armband fr Twist & Tango.

Pappa M har hittat på en överraskning!!


MEN, jag har ju inte visat vad jag fick av min älskade familj när jag fyllde år? Ovan ser ni - ingen Iphone 4, ingen ny Ipad eller ny mac, alltså inga teknikprylar. Kors i taket!! ;)

Första dagen på jobbet efter några veckors semestern & barnens första dag på dagis. Den tidiga uppstigningen gick faktiskt bättre än väntat måste jag säga. Alla var på gott humör ändå! Jag avslutade min dag med ett pass med bodypump så nu är jag riktigt riktigt trött. Unnar mig lite jordgubbar sen blir det sängen med en bra bok. Skönt med "vanliga" böcker för omväxlings skull. Har dock ett litet problem med att läsa innan jag går och lägger mig, mina ögon. De orkar alltid bara läsa max en sida sen slocknar dem, vilket är ganska bra iof-sig men man kommer inte så långt i boken dock ;)

Många har börjat jobba idag, hoppas ni alla har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Besökare