onsdag 10 augusti 2011

Marshmallows = gott!

Idag har jag tränat fotboll, trodde att jag lagt skorna på hyllan men suget blev för stort. I måndags drog min kära vän L som sagt med mig på bodypump så imorgon gott folk kommer jag nog inte kunna gå. Träningen har ju stått still lite under sommaren. Har ätit lite för mycket och för goda ting under sommaren, men det tycker jag dock att man ska unna sig. Det jobbiga är bara att ta tag i konsekvenserna efter semestern. Några grillade marshmallows för mycket så nu ser jag alltså till och med ut som en. 4 kilo rättare sagt vilket inte är OK. Så nu kommer ni få följa min jakt på den där försvunna konditionen & de där små försvunna musklerna...

Mina små troll tror tydligen fortfarande att de har sommarlov. De har numera börjat på dagis och de är hur trötta som helst om kvällarna. MEN de vägrar lägga sig i tid. Vi har lagt mini i god tid men efter en stund hör man små ljud från hans rum och då sitter han på sin matta och leker med det ena och det andra. Att han sedan berättar att han "inte ojkar sova" gör ju bara hela situationen underbart gullig. Men vart är egentiden?

Sov Gott!

Inga kommentarer:

Besökare