lördag 27 augusti 2011

Om några timmar gäller det...


God morgon på er,

Vilket härligt väder vi har här i GBG, regn & åska. Perfekt väder för ett Midnattslopp! Eller kanske inte, att det regnar gör inget, men åska. Tur att det är några timmar kvar tills jag står vid starten inför mitt allra första lopp. Känner verkligen I N T E för detta, men mest för att jag är orolig för att inte orka 1 mil. Då min löpträning legat väldigt skönt vilande på hyllan. Men att bryta loppet är det inget tal om. Om det går trögt får jag springa på viljan helt enkelt. Tror ni dem sätter upp en spärr efter tre timmar (?) ;)

Sedan i onsdags har jag varit "ensamstående" Pappa M är i Nordnorge och fiskar. De har dock totalt fått ihop ca fem fiskar på alla dessa dagar. Det enda pappa M kommer komma hem med är ett hål i örat antagligen. Här om dagen fick jag en bild på hans öra, "nu har även jag hål i örat" på örat satt nämligen en "flugkrok" Våga inte komma nu hem utan fisk....

Wish Me Luck!!!

Inga kommentarer:

Besökare