måndag 22 augusti 2011

Fest & mycket mysfaktor*

Skön bild, synd bara att kameran var felinställd...

Sommarfin på kalaset...

Pappa har bundit sina barn runt trädet, ganska lugnt & skönt faktiskt ;)

Bästa Moa i sin fina klänning från Tom Joule...

Mycket har hänt sedan vi sist sågs. Skolan har börjat, min lilla lillasyster har fyllt 30 år, min storebror har gått och gift sig, Ossian har fyllt 2 år - hipp hipp hurra!! Söta lilla Ebba har blivit döpt och jag har fått pussa på min älskade Viola och gosat med bedårande lilla Matilda... Mycket bebisgos, men NEJ jag blir inte sugen. Inte alls faktiskt!!!

Så en lördag var vi bjudna på sommarfest kombinerad 30 års fest hemma hos min bror. Alla hurrade för lillasyster och hade väldigt mysigt i det otroligt vackra vädret. Framåt kvällen, ville festens "pajas" att alla skulle ställa sig runt altanen där han sedan kläckte ur sig att min bror & hans tjej hade gift sig, bara några dagar tidigare. Med lillasyster som vittne - HALLÅ, vad hände med storasyster undrar jag, varför fick inte jag vara med (?) De bytte dock inte ringar då utan valde att göra detta i trädgården tillsammans med nära kära & vänner. En liten ceremoni hölls och det var inte ett öga torrt. GRATTIS till min älskade fina bror och hans nyblivna fru, välkommen in i familjen "på riktigt"


Inga kommentarer:

Besökare