torsdag 16 april 2009

Dålig på att uppdatera...



Nu är påsken över & skönt med tanke på hur jäkla mycket godis man har tryckt i sig.
Skulle slutat med godis i måndags men av nån konstig anledning går det inte att slänga det som vi har kvar, det måste helt enkelt ätas upp :)
Blir så trött på mig själv, jag har sådan karaktär - eller inte!

MEN vilket härligt väder vi har haft under långhelgen. Det har varit helt underbart.
Dock har jag den mesta tiden suttit inne i soffan med en bebis tryckt mot bröstet men det har varit mysigt det med. Har passat på att få lite sol när han somnat.
Oftast blir det ingen lång sovstund (om han inte ligger ute i vagnen) Han kommer snabbt på att han är hungrig igen, trots att han åt en kvart tidigare. Men, men det är väl så det är nu i början. Han är 16 dagar idag, våran lille Måns.

I söndags hade vi besök av bl a T & R från stora staden Sthlm. De var förbi på en liten fika & vi hade hur mysigt son helst. S hade bakat världens godaste morotskaka & jag fuskade till det med en fryst smulpaj från Felix. Alla ingredienser är färdiga i en påse, man behöver endast ställa in pajen i ugnen. Jätte smidigt & väldigt gott tro det eller ej!
Imorgon är det äntligen klipp & färgningsdags, det ska bli så skönt att få känna sig lite fin.
Det var ju ett tag sedan sist...

Vi har förresten nya stolar i matsalen - de blev otroligt bra tillsammans med bordet och resten av matsalsdelen. Nu fattas det bara några söta stolsdynor. När jag känner mig piggare och säkrare på amningen är det dags att åka in till staden och gå på dynjakt.

Nu är det läggdags för snart vaknar väl lille M och vill äta lite mat...

Sleep tight!!

1 kommentar:

TINA sa...

Ååå! Nu är jag också med i din blogg! :) // T

Besökare