onsdag 22 september 2010

Cookie & Caramel från ICA*



Något gott att äta på måste man ha när man sitter och pluggar. Och idag blev det denna oooootroligt goda glass. Om ni inte har smakat den så gör det NU!!!

Idag gjorde jag tappra försök med att plugga och efter tre timmar gav jag upp. På vägen hem råkade jag åka förbi några affärer vilket slutade i påsar med bl a vinterkängor till storasyster, småsaker till storasyster, träningskläder till mig själv och kläder till mini. Inget till pappa M som vanligt - men han har ju redan allt och dessutom har han ju oss!

Gå nu och köp glassen till fredagsmyset, ni kommer inte att bli besvikna!

Bästa kusse S - jag känner på mig att av mina läsare så kommer DU vara den första att göra just detta på fredag. Snart ses vi - jag längtar!

Inga kommentarer:

Besökare