måndag 28 juli 2008

En vecka kvar!


Där jag befunnit mig de senaste dagarna har jag inte tillgång till någon dator tyvärr, därför har jag inte uppdaterat på ett tag. Att slå på datorn var det första som gjordes idag när vi kom hem från landet har sett fram emot att få skriva av mig lite. Men OOOJ var förvånade vi blev när det stod att vi hade fått virus i dator (?)
Nu är jag inne på min sista semester vecka, den kommer gå sååå fort. Klaga på vädret de senaste dagarna kan man inte göra. Hoppas det håller i sig resten av veckan också. Vår road trip till Dalarna blev otroligt lyckad. När bästisarna M & O träffades så var lyckan obeskrivlig. Det lektes & bråkades sedan i några dagar tills det var dags för oss att åka hem igen. Blev dock ej någon auktion tyvärr men jag var lika glad för det. Hade endå varit tufft i värmen.... (får intala mig själv det iaf) *S*
Nu är ytterligare några från famijlen Lundén och hälsar på i stan så imorgon blir det en tur till Ön - vårt sommar ställe. Jag & S brukar kalla det "fun park" el "Nissi Beach" vad det betyder ska de få smak på imorgon!!!
Nu ska jag lägga min otroligt envisa dotter som kämpar med att vara vaken fortfarande. Klockan är ju bara 23:55, men man kan ju missa någonting!
Dagens Moa citat - Luktar bläää, mamma pjuttat!!
OK, att pjuttar kan luktar illa men kanske inte så illa som Väröbruk som vi precis passerade...

Inga kommentarer:

Besökare