måndag 7 juli 2008

Tomt hus!


I går blev det tyst, tyst, tyst i huset efter en veckas besök av mina underbara släktingar.
S och T kom i tisdags och vi har haft fantastiska dagar tillsammans med värme och solsken,
trots att SMHI spått regnväder & kyla. Det blev Liseberg såklart och T 4,5 år åkte Flumeride för första gången. Trots en min som inte går av för hacke när vi kommit ner för den långa backen så var det en succé...!!
Ett besök i sommarstugan hann vi såklart också med - med bad & god mat.

Det är alltid lika mysigt att ha er här & alltid lika sorgligt när ni åker härifrån, saknar er redan!

Några minuter efter att S & T lämnat oss så kom mormor & morfar för att hämta Moa.
Dagis är stängt & jag, pappa M har en vecka kvar tills semestern börjar. Så Moa fick följa med mina föräldrar till Varberg. Hon ska vara med dom där i fem dagar.
Tårarna sprutade såklart nerför mina kinder, FEM dagar utan min lilla prinsessa blir nog de längsta dagarna i mitt liv. Vi har inte varit ifrån henne så länge någon gång... Längtar!!

Men vi får se det lite positivt - tänk så mycket vi kommer hinna med att fixa på huset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vi saknar er med.....vi har haft det så skoj,.,,,,men vi ses snart,,,,, Kram Kram

Anonym sa...

Kul att du bloggar Karin!! Ligger bland mina favoriter nu :)
Kram Kram

Besökare