lördag 10 april 2010

Foto & grillning!









Idag har vi haft helt underbart väder. Kallt i vinden dock men det går åt rätt håll. Vi har varit ute hela dagen idag såklart. Jag började dagen med en 2,5 timmes fotokurs. Som jag berättade igår så träffades vi inne på Trädgårdsföreningen. Ovan ser ni ett litet smakprov på dagens skörd. Det blev en hel del men inga proffsbilder direkt. Men, men alla har vi varit nybörjare...
Efter kursen gick familjen till skogen för att grilla korv & fika. Farmor mötte upp oss och vi hade det jätte mysigt. Senare på kvällen grillade vi årets första köttbit. Den avnjöts tillsammans med färskpotatis och mangosallad - snart börjar grillsäsongen "på riktigt". Tanken är att jag ska gå ner i vikt och inte upp som jag säkerligen kommer att göra, det är ju SÅ gott med "sommarmat"

Hoppas att ni alla har haft en lika härlig dag som jag har haft!

Inga kommentarer:

Besökare