söndag 18 april 2010

Girltalk, AW & fisar!

Hej på er!

Hoppas att er lördag har varit bra?

Efter en AW igår var jag lite seg när jag vaknade till liv imorse, trots att jag kom hem i respektabel tid. "Livet" började redan kl 07, då var det bara att stiga upp. Jag & Moa hade en mysig morgon med mycket djupa diskussioner om ALLT möjligt. Kändes skönt med lite "girltalk" om drömmar, barbie, framtidsyrke (Moa ska bli sångerska) och lördagsgodis.

"Girltalk" blev det gott om igår också när jag & L var på Incontro, ett populärt ställe här i Gbg som jag säkert nämnt tidigare. Av någon anledning är det där jag som oftast hamnar när det vankas AW. Efter besöket där hamnade vi på ett annat "hak" endast pga deras super super goda Srawberry Daiquiris. Hade en jätte trevlig kväll men kan inte sluta funderar på en sak,
VARFÖR i all världens namn måste vissa människor FISA offentligt och så JÄKLA ILLA att det luktar så förjävligt att man får kväljningar? Vid ett tillfälle fick jag stoppa ner näsan i min Daiquiri så att jag kunde känna doften av jordgubbe. Behöver jag säga att jag mådde illa när jag sedan skulle dricka upp drinken i fisluften? Så Snälla ni som måste, gå ut och lägg era äggfisar eller gå på toaletten. Låt inte folk runt omkring er kvävas & må illa pga att ni inte kan styra över er ändtarm....

Inga kommentarer:

Besökare