torsdag 6 januari 2011

Broccolisoppa botar feber*


Moa lagar till sin favoriträtt, nämligen broccolisoppa. Detta fick bli dagens lunch. Inte mig emot att laga något som är lätt och snabbt att tillaga. Idag är första dagen som feberfri. Har varit dålig sedan i söndagskväll. Och det är mäkta synd om mig, jag som har jullov och allt. Det var ju meningen att jag skulle hittat på massor med skoj tillsammans med barnen och ge dem 100% uppmärksamhet. Men dumma feber har satt lite käppar i hjulet. Men myst har vi allt gjort ändå, det har varit helt underbart. Att få ha dem hemma från dagis i fyra veckor har varit väldigt lyxigt. Men nu är vi snart redo för dagis och skola igen. Jag börjar min praktik på måndag och det ska bli väldigt spännande. De kommande två månaderna kommer jag tillbringa min tid på Twist and Tango och hjälpa dem på export & inköpsavdelningen.
SKOJ ska de bli....

Ha en mysig kväll allesammans, här ska vi mysa med filmen Marmaduke*

Inga kommentarer:

Besökare