torsdag 20 januari 2011

Heja Sverige!

Sitter och tittar på Sverige - Polen och är riktigt nervös faktiskt. Matchen är väldigt spännande, så spännande till och med att jag ännu inte har öppnat min logistikbok som jag hade lovat mig själv. Inte för att den är så himla rolig men för att jag borde. I och för sig så hade den nog inte öppnats ändå. Jag hade förmodligen tyckt att titta på en gudstjänst hade varit mer spännande än logistik just nu.

Veckorna springer fram och jag har fullt upp med att jobba på T&T, köpa presenter till Moa och till alla kalas hon ska gå på, planera mat, sköta hemmet osv. Men jag klagar inte, det är jätte kul att ha "många järn i elden" som min kära mor brukar säga. Det är jätte kul att somna klockan 21:00 i soffan varje kväll...

Om en minut har Sverige vunnit den viktiga matchen.
Då kommer det snart hem en glad pappa M som är där och kollar live.

GO SWEDEN!!!

Inga kommentarer:

Besökare