tisdag 4 december 2012

Förberedelser inför jul!

Samma sak varje år..... Vid första advent när man ska börja plocka fram sina små julsaker, stakar & stjärnor så har iallafall inte JAG någon aning om vad jag redan har för saker. Hur ska jag komma ihåg det (?) Bäst att köpa nytt & sedan kolla, det är min filosofi. Till exempel som när jag och Måns i söndag åkte och köpte ny stjärna till hans rum. Förra årets fina blåa är försvunnen, borta eller kaputt, inte vet jag för jag minns inte vart vi lagt den. Idag hittade pappa M stjärnan överst bland allt bröte uppe på vinden. Jag lovar - den låg INTE där när jag kollade....

Som sagt det är alltid kul med lite nytt - checka in dessa fina saker från DAY & TINE K, finns på Blackballoon









1 kommentar:

Sofia sa...

Hahahah kan tänka mig Martin uppe på vinden. En sån där stjärna kan väl inte vara så svårt att göra själv? Kanske vi kan pyssla ihop ngn dag.

Besökare