måndag 3 december 2012

London!

Förra helgen blev det en tripp till London tillsammans med bästa kusin Sarah. Kommer ni ihåg för någon vecka sedan då jag skrev att jag hade fått en glad nyhet? Den glada nyheten är att vi till nästa sommar behöver att köpa en större bil.... till våran årliga tält/hus/stuga roadtrip! Alltså Sarah & Erik ska få en bebis och Thilde ska bli efterlängtad storasyster. Jag längtar redan. Kärlek & grattiskramar till er!!

Gravid & "trötter" vandrade gator upp, gator ner, in & ut. På lördagen kom vi tillbaks till hotellet och konstaterade att vi varit ute och gått i 12 timmar... Trots att man visste vart man ville gå redan innan shoppingen startade så är London staden man går i. Shopping blev det ju såklart men tyvärr inte så mycket som jag trodde, lite kläder till barnen och underbara The sorter.

Vi åkte med Norweigan. Och dem vill jag verkligen slå ett slag för. Väldigt fräscha flygplan, bra service, trevlig besättning & numrerade platser....  1000 ggr bättre än ett visst annat lågprisbolag.

Min underbara Sarah - Tusen TACK för ännu en fantastisk resa. Hoppas på många fler, fast nu får vi vänta ett tag.... Längtar redan tills MAJ.





Breakfast!


Fina Sarah!


Älskling jag har klätt granen! 


Paella i Govent Garden! 


Mama måste läsas om man ha bebi i magen! 


Regn i London - jag har med mig finaste paraplyet! 


Fina kompis Maja jobbar för Lancome = nya inköp + goodie bag! 


Best friends! 


Sarah and The Times! 


Ringer hem! 


Zzzzz in room 103.... 

1 kommentar:

Sofia sa...

Alla dom där sminksakerna behöver du INTE. Bäst att du ger några till mig.

Besökare