tisdag 16 september 2008

Buhuuu!


Söta doktors väskan finns att köpa på Syster Lycklig

Efter helgens bravader & få sovtimmar är jag vrål förskyld och har jätte ont i min hals.
Buhuu, ont i halsen är inget roligt. Då ska man tyvärr inte träna vilket jag verkligen
behöver göra.

Årets kick off var otroligt roligt och händelserik. En bruten handled & massor med blåmärken på de flesta av deltagarna.....
Destinationen blev tyvärr inte någon lång & solig strand i Aruba utan till Tvååker som ligger utanför Varberg. Och då närmare bestämt Ästad Gård.
Är verkligen att rekommendera för det var hur kul som helst.

Imorgon är det bio besök med L som gäller. Vi ska se Patrik 1,5 som verkar helst fantastiskt rolig. Älskar Torkel han brukar ofta ha bra & roliga roller i filmer. Så vi får väl se hur många fyrar den får ifrån mig.

Nu ska jag ta en varm dusch och krypa ner under mitt varma täcke!!

Sov Gott!

Inga kommentarer:

Besökare