lördag 27 september 2008

I love the weekends!


Efter en hård vecka & dagens hårda match i kroppen kunde vi inte göra annat än att tända en brasa och mysa denna kalla lördags kväll. God middag & lördags godis ingick självklart i planeringarna. Vi saknade dock våra andra familje medlemmar S, J & O som också dom var sega efter en tung & hektisk vecka. Men, men man kan inte alltid ha vänner omkring sig. Ibland är det skönt att bara få vara hemma och bara umgås med mina två älsklingar. Men dessvärre är både jag & pappa M lite sällskapssjuka & rastlösa. Vi brukar även gå under namnet "dampfamilj" eftersom vi ofta é ute och flänger & sällan är hemma.
Men jag börjar få lite mer ro i kroppen (om jag får säga det själv) Kan kanske bero på att jag älskar vårat hus & trivs så himla bra. Då är det mysigt att bara kunna vara hemma & njuta!!

Imorgon är det förhoppningsvis fint väder & då är det skogs promenad ute på landet som gäller. Jag & min vän L ska prova på svamp lyckan!!



Inga kommentarer:

Besökare