onsdag 22 april 2009

Utföräljning!



Detta ska jag ta mig tid till att gå och kolla in imorgon. Men det lär ju vara hur mycket folk som helst kan jag tänka mig. Men det är väl bara att vässa armbågarna som alla andra folk brukar göra. Egentligen gillar jag inte att gå på utförsäljningar & reor. Folk blir som galna när det är nåt sånt på G. Men denna kan vara värd att gå på!!
Ska se om jag kan få med mig pappa M, han behöver nya jeans. Vissa av hans jeans har nämligen av någon konstig anledning krympt, och så skyller han på att jag har tvättat.
Nog för att jag är dålig på att tvätta men sorry M ;)

På lördag den 25:e slår de upp dörrarna till Liseberg. Det har alltid varit ett tecken sedan man var liten på att våren är kommen. Vi har inte sagt något till Moa ännu men med tanke på att vi åker förbi där nästan varje dag så lär hon bli överlycklig när karusellerna rör på sig. Nästa vecka får vi besök av våra käraste S & T, då blir det nog en sväng dit skulle jag tro. T som är 110 cm eller lite över nu kommer bli så lycklig nu när hon får åka de stora & lite tuffa karusellerna. Ska bli så roligt & mysigt när de kommer, nu har vi inte setts sen vi var i Thailand och det var i januari. Då får de träffa lillebror för första gången.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Besökare