tisdag 3 januari 2012

2012


Ett år fyllt med resor, härliga sommarminnen, nya vänner, bebisar, bröllop, plugg, nya gråa hårstrån, skratt och gråt har passerat. Summan av kardemumman så har 2011 trots tråkiga sjukdomsbesked inom familjen varit ett bra och fint år för K/K´s.

På nyårsdukningen (dukning på bild är inte klar, med tårar i ögonen kan jag meddela att jag glömde ta bild på den färdiga) fann vi lyckokakor på våra tallrikar och mitt budskap 2012 löd på följande vis: "Find release from your cares and have a good time" Tycker jag låter som ett mycket bra budskap att följa. Släpp alla måsten som att städa till exempel. Skit i den där krypande paniken i magen om det är stökigt hemma, släpp det och ha roligt istället!
Pappa M´s budskap löd: "Love your inner family: love your self"
- Inga problem alls för Mr M ;)

Ser fram emot vad 2012 har att erbjuda - vet redan att det kommer bjuda på tre olika länder att besöka, två fantastiska nya bebisar ska födas, Moa ska börja skolan och jag tar examen och förhoppningsvis kanske ett och annat bröllop att gå på (?) Bring It On!


Inga kommentarer:

Besökare