onsdag 20 juni 2012

FIORI!!!





I min stora stad har vi v ä r l d e n s mysigaste blomster/inredningsbutik. Tjejerna och framförallt ägarinnan är hur trevliga som helst. Man går alltid därifrån med massor av ny inspiration och hopp om att även man själv kan få till en härlig trädgård med massor av fina blommor. Nåja, tro kan man ju alltid få göra. För några gröna fingrar kommer jag då aldrig att få... 

Det föll på min och mamma Fridas lott att köpa sommarpresent till sex pedagoger, alltså våra barns fina fröknar. Trippen gick givetvis till FIORI. Jag hade i huvudet en bukett med pioner och kanske någon god choklad till. Men jag kom därifrån 40 min senare med ett olivträd, jordgubbar och godis. Hur fint som helst, ni ser ju själva. Jag kan säga att ALLA sex fröknar blev hur glada som helst. De tackade, kramades och var helt till sig. Dagens tips får helt enkelt bli detta - dessutom en helt perfekt midsommarpresent. Vi betalade ca 350:-/st. Som hittat, blev SÅ glad! 

Tack ni glada, goa tjejer på FIORI och TACK för de fina blommorna, rosor & pioner - Monsterpioner som ni kan se!!!  - vi ses imorgon. Fler paket ska inhandlas! ;) 

PS. Bästa Sofia har gjort hemsidan.... 

1 kommentar:

Skicka blommor sa...

Fina inspirerande bilder :)

Besökare