måndag 11 juni 2012

Missoni for Lindex...





Just precis upptäckte jag en förfärligt glad nyhet. En av mina favvobutiker numera kommer att ha samarbete med Missoni. Jag ser väldigt mycket fram emot detta. Närmare bestämt den 25 september.Lindex kommit att bli en av mina favoritbutiker, och absolut under min studietid. De har poppat till sig rejält, bra priser och roliga gästdesigners och de har även fina barnkläder i mellan åt tycker jag. 
Snart som sagt Missonidax!!! 

Igår var jag som sagt och tränade Body Pump - vilket resulterat i jävlarimigvärldensträningsvärk. Det är skönt samtidigt som det gör ont. Oj vad det gör ont varje gång jag ska sätta mig ner. Men det går väl över innan jag gifter mig.... 

Idag har jag varit på bio med BIOKLUBBEN. Vi såg Snövit och den fick 5 gasflaskor av 5 möjliga.
Alltså absolut värd att se! 

Heja Sverige!!!!

Inga kommentarer:

Besökare