måndag 18 juni 2012







I torsdags hade världens finaste lilla bebiflicka sin allra första födelsedag. Ettårsdagen stundades. Tyvärr hade vi ingen möjlighet att fira henne på den stora dagen. Men igår kom hon på besök, våran lilla prinsessa. Det firades med kakor & glass till mammornas och Lindas stora förtjusning. Jag vet det är en klyscha, men tiden går så fort. Vi minns det som om det var igår när Viola kom till världen och vi blev ännu en medlem i den redan "stora" familjen. Dagen då det var dags att åka till BB skulle jag passa storasyster Ophelia. Telefonen ringde mitt i natten och jag förstod vad som var på gång, varpå jag trött svarade att jag skulle packa min väska först. DU MÅSTE KOMMA NU!!! Då Ophelia kom ut på vad som kändes på femton minuter så hade de varnat om att barn nr 2 skulle kunna komma ännu snabbare. Och då svarar jag att jag ska packa min väska först....Vet inte om det var så genomtänkt. Jag rusar ut till bilen och kör RACER genom ett tyst, otrafikerat Göteborg. Jag anländer till lägenheten och möter en vaken Ophelia som ville åka hem till Moa. Så det gjorde vi. 40 min senare ringde telefonen och prinsessan Viola hade sett dagens ljus för första gången... En fin junidag!

Grattis VIOLA på 1-årsdagen!

Inga kommentarer:

Besökare