onsdag 3 februari 2010

Nordic Light Hotel*






Om en vecka åker hela familjen till STHLM. Pappa M ska på kurs så jag fjäskade till mig så jag och barnen kunde följa med. Ska passa på att träffa min kära barndoms vän T som bor däruppe sedan många år tilbaka. Hon ska få vara guide och ta med oss till alla härliga butiker som finns, först och främst inredningsbutiker såklart - barnen kommer säkert vara stormförtjusta. Men de ska få sitt roliga dem med. Är det någon som har tips på roliga saker att göra för barn i huvudstaden så tar jag tacksamt emot det. Hittade detta härliga designer hotellet -
Nordic Light Hotel. Vi ska dock bo på ett annat men jag tyckte detta såg otroligt coolt ut. Alla rummen är inredda efter människors sinnen. Och i varje rum kan du uppleva extra ljusupplevelse beroende på vilket humör du är på. I ett Mood-rum finns det tex ljussängar där du själv väljer färger, tempo & intensitet utifrån ditt humör eller sinnesstämning. Detta låter så häftigt, MÅSTE PROVAS. Men det får bli nästa gång!


Inga kommentarer:

Besökare