tisdag 23 februari 2010

Snöig Ö.

Nya gästhuset.

Påväg ut till ön.

Dimman faller....

Skotta framför dörren kanske?

En älggrop!

Lugnet på sjön!
Photos by pappa M.

Precis hemkommen från ett spinningpass - VARFÖR gör jag det frivilligt? är det enda jag kan tänka på när jag sitter där och cyklar. MEN det är skönt efteråt. Nu ska jag gå och lägga mig, blir relativt tidigt för min del trots att klockan är över 23.

Idag har pappa M varit vid vår sommarstuga. Han och bröderna har skottat av snön på taket. Otroligt mycket snö var det & dessutom hade vi haft tre stora älgar på besök. De hade legat och myst i snön. Tyvärr fanns ingen kamera i närheten, det hade varit coolt att se!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh jag längtar till ön..... Vad fint det var nu med snön.... Blev lite chockad först och trodde du hade varit där ;)

Rosor & Pioner sa...

No No, jag går inte ut på någon is inte.... :)

Besökare