tisdag 7 juni 2011

Härliga sommardagar*


Stolta baderskor

Frusen sötnos*

Kärlek i luften...

Kubbturnering

Glass är gott*

Sommar, Sommar, Sommar...

Hoppas att ni njuter lika mycket som jag gör just nu. Shit, vad vi har haft det härligt i helgen. Vi har haft besök av bästa S & T, torsdag - lördag. Vi styrde kosan mot sommarstugan med en gång. Där finns dock inte så mycket att göra, förutom att njuta av tystnaden vilket är jättehärligt MEN om man inte har så mycket att göra så äter iallafall jag på tok för mycket. Inte bra, inte bra!
Var på gymmet idag och ställde mig på vågen, + 3KG. Alla de kg som jag hade gått ner för en tag sedan kom tillbaks illa kvickt. Nu blir det andra bullar. Körde slut på mig själv idag och kommer antagligen inte att kunna gå imorgon - SKÖNT!!

Imorgon bär det iväg till Örebro för att gå på T första skolavslutning. Den vill man ju inte missa. Den blomster tid nu kommer och barfotavisan, hoppas solen tittar fram*

Idag blir det till att leta efter nya altanmöbler - den nya står snart klar. Då blir det altanfest såklart ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wihiii Altanfest den 4 juli!!! Disco hela natten i vår vanliga stil :) SEr jag fram emot....
Tack för en kanonhelg! Ses i morgon!

Rosor & Pioner sa...

Altanfest 4 juli - it is! Oh My, hoppas Ingrid har öronproppar :) Den 5:e beger vi oss....

Besökare