onsdag 22 juni 2011

Twist & Tango*

Tyvärr sitter inte min så här!!!

Två dagar kvar till midsommar, kan ni fatta (?) Snart är juni månad slut och vart är sommarvärmen någonstans? Tänk att kunna gå i shorts och linne, få ta sig ett kvällsdopp efter jobbet, njuta av kvällen ute på vår nya altan - detta längtar jag efter!!!

På tal om jobb så jobbar jag numera på kontoret hos Twist & Tango. Där gjorde jag min LIA och de behövde min hjälp även under sommaren. Helt fantastisk genuint företag som bara växer och växer. Ett glatt gäng kollegor som får dagarna att gå fort.
Passa på, nu har vi REA i web shopen!!!!

Apropå kläder, jag har inhandlat en jumpsuit på T&T. Oh my, oh my! Vet inte riktigt vad jag ska tycka, att jag med mina "långa" 156 cm ser ut som en jättebaby med världens längsta bakdel är en sak som är säker.... Kommer jag kunna visa mig med denna offentligt är den stora frågan ;)

Har tagit några fina bilder på sistone men ni får hålla er till tåls med dem. Jag måste köpa en extern hårddisk. Mitt minne är fullt på Macen - jobbigt, men hur svårt kan det vara att gå och köpa undrar jag (?)

Inga kommentarer:

Besökare