måndag 5 september 2011

Blått & Vitt. Rött i en liten panna*







Egentligen har jag inte tid med det här idag, jag måste egentligen BARA koncentrera mig på min "äckliga & dumma" ekonomibok. Studiebesök i Norrköping imorgon och tenta på fredag, ingen tid till annat.... Men det är ju SÅ tråkigt!

Mitt i läsandet idag fick jag ett telefonsamtal från prinsens avdelning. - Måns har trillat och slagit sin panna i elementet. Och det ser djupt ut. Djupt var bara förnamnet, jag började må lite smått illa själv faktiskt när jag såg jacket i hans söta lilla panna. Stackars min lilla plutt, eftersom jag själv har några ärr i ansiktet så vet jag hur himla ont det gör. Pappa M kom i ilfart och tog med honom till sjukhuset. De sydde ihop såret och hör på denna, UTAN bedövning. Det har inte ens jag gjort, hur kan de göra så (?) Enl läkaren så blir det bara värre då de dessutom måste sticka också i ett redan hysteriskt barn. Buhuuu!! Efteråt fick han ett klistermärke med skalman på och är mäkta stolt över detta. Dessutom en glass och en "päjonfestis" av sin pappa. Min lilla, lilla prins...

Visar lite pix från mitt vardagsrum. Snart är det dags att byta till höstfärger*

Sov Gott!

Inga kommentarer:

Besökare