söndag 18 september 2011

Karro + Adam









Igår var vi på ett sagolikt bröllop. Det var våra vänner Karolina & Adams stora dag. Deras bröllop hölls i ett mysigt litet kapell och festen fortsatte sedan på en Herrgård utanför Göteborg. Hela dagen var magisk och jag är otroligt glad över att få delta på deras dag. Fick den stora äran att träffa bruden innan hon förvandlades till en prinsessa. Jag & S åkte dit redan på förmiddagen för att lägga make up. Dock inte jag utan det jobbet stod S för. Jag satt bara och beundrade och var barnvakt till en exemplarisk Viola som sov hela tiden. När Karro sedan tog på sig sin klänning var det svårt att hålla tårarna tillbaka. Efter en stund dök brudgummen upp med följe för att hämta sin prinsessa. Fotografering stod på agendan, innan kapellet hägrade. När han fick se sin blivande fru kunde han inte sluta le eller att titta på henne.
Han fullkomligt lös av L Y C K A & S T O L T H E T....

När jag såg dem så blev jag helt plötsligt sugen på att gifta mig i kyrkan, ha en vit prinsessklänning och omringad av massa härlig släkt & vänner, även om jag egentligen är inställd på att inte ha det så. För jag vill ju gifta mig på den där vita fina stranden som är omringad av turkost vatten, ha en sval vit klänning och stå i rosblad format som ett hjärta. ELLER?

TACK K & A för en oförglömlig dag!

Inga kommentarer:

Besökare