lördag 15 oktober 2011

Sol, trädgård och bad!



Att bada i oktober är väldigt modigt, dock är bilden tagen för någon vecka sedan när vi hängde vid sommarstugan, men ändå. Strålande sol. Hennes min när hon hoppade i sjön var oslagbar. Panikmin med leende på samma gång ;)

Denna helg har varit fylld med mat, champagne, ostar och godis. Vilken himla tur att jag hade match på lördag förmiddag, då kunde jag springa av mig lite dåligt samvete.

Fredagen spenderades med min kära vän L, en lite AW som slutade med jazziga toner på RITZ.
Lördag som sagt match i det fantastiska höstvädret och sedan ostfrossa med L som kom på besök till kvällen. Hela familjen var hemma och vi mös tillsammans. Tände nästan alla ljus jag har i huset, det är det bästa med hösten. Alla tända ljus - SÅ mysigt!

Söndagen innebar plugg - inte roligare än så.

Veckan som kommer blir som vilken vecka som helst, plugg, dagis, aktiviteter och kanske lite lite tentastress. Precis som det ska vara....

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Besökare