tisdag 11 oktober 2011

String - Ej trosa*




Tiden jag har framför mig just nu är bara såååå körig och jobbig. tre tentor och två projekt inlämningar på tre veckor.... Så ha tålamod om jag råkar försvinna emellanåt... Men nu ska jag inte tråka ut er med detta.

Istället kan jag berätta om mitt nyaste inköp till hemmet. Eller rättare sagt till lill prinsens rum som för övrigt tyckte att det var helt OK att sitta och bajsa utan sin blöja under vårt matsalsbord igår. Som tur är hamnade det inte på matan utan korvarna låg jämnt och fint uppradade på benet som går under längst med hela bordet. Thank You God! Nåja, han är ändå värd en ny fin hylla där han kan ställa sina älskade djur (bilder kommer snart). Jag ska bara rulla upp ärmarna och hämta borrmaskinen först*

*** I - L O V E - S T R I N G ***

Inga kommentarer:

Besökare