måndag 21 december 2009

Jag ser det snöar...


ÄNTLIGEN en vit jul . Vi har fått hur mycket snö som helst här i Gbg. Inatt när jag var upp klockan 04:30 så fick jag en chock när jag tittade ut. SÅ mysigt & SÅ fint. Moa som var vaken blev överlycklig såklart. Vi hade en mysig stund sådär mitt i nassen. Min största fråga just nu är, NÄR ska hon ställa om sig igen på att somna & vakna i normala tider?
Så här har min vecka sett ut:

Tisdag - 04:00
Onsdag: 04:30
Torsdag: 04:00
Fredag: 05:00
Lördag: 06:00
Söndag: 04:30
Måndag: 05:00

Jag är så mentalt utmattad och trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är inte OK att vara så pigg vid dessa tider så att man vill gå upp och leka. Hon är ju dock stor tjej nu så hon kan sitta uppe själv och titta på film. Lyxigt kan ni tänka, men lyxen varar inte så länge eftersom hon då sitter och ropar på MAMMAAAAAA 111 ggr. Inte OK. Lika bra att gå upp. Till råga på allt misstänker jag att jag har fått halsfluss - Buhuuu!

För att pigga upp mig själv så har jag ikväll haft mys med "fotbollsvännerna" hemma hos K.
Hon bjöd på glögg, julskinka & massor med godis. Hon hade julpyntat sitt hus hur mysigt som helst. Fick lite ångest eftersom jag fortfarande inte har kommit så längt i min planering. Vi hade jätte mysigt och tiden sprang som vanligt fram. Körde sedan hem M till "Tosselanda" där hon bor och vi körde förbi deras nyinköpta hus. Jätte fint och i ett väldigt mysigt område. Det kommer säkert att bli hur bra som helst. Är glad att allt med hus & flytt ordnade sig för dem!
Tack tjejer för e mysig kväll!


1 kommentar:

Sofia sa...

Jag har ont i halsen. Inte ok. Asont. Undra varför.

Besökare