tisdag 20 september 2011

Heja grön/svart - GAIS

På allvar har han hämtat dessa själv, tagit på sig och sedan somnat.

Att min son Ä L S K A R sin Jonas Lundén och hans GAIS vet jag men att han Ä L S K A R laget såhär mycket förstår jag inte riktigt. Vart ska detta sluta?

Det är helt OK om han blir som sin idol alltså en av dem som spelar på plan. Men tänk om han skulle bli en av "makrillarna" som står utan t-shirt på hemmamatcherna, använder megafon, skriker lagom fula ord, stinker svett & öl. Givetvis är inte alla GAISARE såhär jag vet, men han visar redan lite besatthetstecken. T ex att sova med sina nya, fina GAIS solglasögon. Men vad vet jag (?)

Heja GAIS!

1 kommentar:

Sofia sa...

Men sötaste Månsi. Du måste skämta. Tog han på sig brillorna. Och somnade. Så sött. Måste maila länk till J.

Besökare