tisdag 27 september 2011

Myshelg!


Igår var det brottningsmatch här hemma
1-0 till lillebror.


DU, efter plugget det fixar sig alltid. DU, efter plugget det löser sig nog. DU, ta en dag i taget.

Ja efter plugget ja, då SKA jag plugga. Men varför är det så svårt att sätta sig ner och ta fram dem där jäkla böckerna? Idag fann jag det till och med intressant att plocka ur diskmaskinen. Och detta är pappa M´s jobb....

Helgen har bestått av mycket mys och besök av kusin S, underbara T och "nya" familjemedlemmen E. (S käraste) Dessutom kom moster och man också ner. Så vi samlades allihopa på lördagen för lite skaldjur och spelkväll. Under dagen var jag turist i min egen stad och vandrade runt i Haga och runt om i Kungshöjd. Vi har haft underbart väder hela helgen, så får det gärna fortsätta!!

I fredags hann jag också med att gå kurs på Make Up Store tillsammans med min lillasyster. Vi blev sminkade och fattiga men ack så snygga ;)

Dags att sätta sig med de där böckerna nu - See You Later!

Inga kommentarer:

Besökare