torsdag 15 september 2011

Morgonmys & tyvärr bad!


Det mysigaste som finns är på mornarna när barnen är nyvakna och låter mamma krama om och gosa med dem utan att de slingrar sig som ålar. Imorse ropade mini Måns efter mig och när jag stod framför honom sträckte han ut armarna och omfamnade mig länge, länge.
Det är L Y C K A det. (Sen att han alltid frågar efter sin pappa är en annan femma).

Studiedag idag på dagis, vilket innebär en heldag med skatterna. Vad ska vi hitta på tro (?)
När man frågar barnen så är det alltid en speciell sak som ALLTID står högst upp på "to do" listan - att åka till simhallen. VARFÖR, VARFÖR?

Jag älskar att bada i havet eller i sjö (eller nej, jag överdrev. Men för barnens skull hoppar jag i). Men att bada i en simhall, det går bort. Jag gillar inte simhallar, allt folk, nakna kroppar och dessutom är det kallt. Men vad gör man inte för sina barn. Nu packar vi väskorna och jag får helt enkelt roa mig med att gå omkring i bikini halva dagen - kan man ha roligare?

Svar : JA, det kan man!

Inga kommentarer:

Besökare