fredag 23 september 2011

Sjal eller skrin?



Vet ni?

Jag tror faktiskt att jag klarat min ekonomitenta. OM vi inte har klarat den så skulle vi få meddelande i början på veckan och jag har inte fått någonting. OM det nu inte är så att hon har missat mig vill säga (?) Ni som känner mig vet att ekonomi inte är min starka sida, att räkna och hålla på är bara tråkigt, jag bryr mig helt enkelt inte om siffror och bidragskalkyler m.m. Så om jag nu har klarat tentan ska jag minsann unna mig något fint, ge mig själv en klapp på axeln och självklart tvinga pappa M att köpa en "min sambo är så duktig" present. En Burberry sjal är jag nog väl värd tycker jag. Annars ett fint skrin från Day kanske - Anna, jag har ju kollat in dem hos dig länge nu, AC House ;)

Heja mig faktiskt!


Inga kommentarer:

Besökare