torsdag 13 januari 2011

24 timmar*


"Att vara bland kaxiga människor när man är snäll och lång. Det är inte roligt"

"Jag har haft massor med insidesgäspar med massor av människor men inte med alla"

Jag skrattar ihjäl mig, såg ni programmet 24 timmar?

Idag var det Anna Book och fantastiska Maria Montazami som skulle bo i ett hus tillsammans under 24 timmar. Första gången jag såg programmet, tyckte att det var ganska underhållande. Men det kan ju bero på vilka som är med såklart. Anna Book som alltid gråter och Maria som säger så himla mycket roliga saker. Ibland undrar man om hon driver. Det tror jag dessvärre inte att hon gör utan hon är nog bara sådan. Det är dock väldigt charmigt i sig. Förresten, har ni sett Ving reklamen?

"Att sitta här och se vågorna....ähhhhh...komma guppandes ibland, det är fantastiskt"

Anna & Maria pratar glatt om familjen, sina män, Vuitton väskor, lockar i hår och hygien. Väldigt underhållande, dessutom ger de sig ut till havs med minst en flaska vin och en flaska champagne i kroppen. Vet inte riktigt om det är så passande. Snabbt gick det också!
Fast inte enligt Maria, om hon hade kört båten hade det gått ännu snabbare (dock inte om det brås på hennes talhastighet). Och what´s up med toffsörhängen??? ;)

Inga kommentarer:

Besökare