måndag 3 januari 2011

Victoria Secret*



Så av en slump satte jag på TV3 och stannade upp med hakan nere i golvet. My God vilka tjejer och My God vad jag måste börja träna ordentligt. Allt julgodis som finns kvar måste ner i papperskorgen direkt, nu får det vara slut på ätandet. Inte för att jag på långa vägar strävar efter en sådan där kropp, nej då. Det närmsta jag kommer VS är mina body sprays & body lotions som är därifrån, som för övrigt luktar gudomligt gott. Nej, jag vill bara få tillbaks lite muskler här och var. Mina favoriter denna kväll var såklart svenska flicka och denna andra super bomb. Även Moa satt som klistrad trots den sena timmen. Hon kom för 111 gången för att säga godnatt men stannade plötsligt upp och frågade om hon också fick titta på flickorna - ja, bara om du lovar att du ska jobba där en dag! ;)

Har varit lite febrig idag och som vanligt ont i halsen. Måtte detta gå över tills fredag. Då ska jag få njuta av min julklapp här.

Nu ska jag ta den sista dumlekolan och tänka över hur jag ska lägga upp min träning framöver. Observera: tänka över....

Inga kommentarer:

Besökare