söndag 16 januari 2011

Helgen går mot sitt slut....





Helgen har varit bra, väldigt lugn och skön. I fredags hade jag och barnen fredagsmys medans pappa M var ute och roade sig. Vi lyxade till det och åt en god middag och Let´s Dance. Middagen slutade i och för sig med att jag tillslut satt ensam kvar vi bordet och båda mina skatter hade inte ens rört sin mat. Tji fick jag för att jag skulle ha fredagsmysmiddag, sitta ner och prata med mina barn lugnt & stilla. De var inte så intresserade av tjatiga mammas sällskap utan dansade hellre runt och sjung med sina små röster som skär stora hål i hjärnan på en.

På lördagen var jag en sväng på Chalmers för att gå igenom en tenta sen raka vägen till Kungsmässan med blivande svärmor (när hon blir det vet jag ej) och min egen lilla mamma. Massor med fina presenter till 5 åringen inhandlades på bland annat Tom Jules och lillebror fick sig ett par nya gummistövlar med motorcyklar på. Han älskar skor och ehhhh klänningar så han blev överlycklig.

Kvällen spenderade vi hemma hos sötaste familjen Gunnarsson. God mat & och mysigt sällskap som alltid. L som är frisör på Ask & Embla som ligger på Haga Nygatan här i stan klippte lilla Mois toppar. Sen "plattångade" hon håret och min skatt som verkligen såg annorlunda ut, ingen lock så långt ögat nådde. TACK för en trevlig kväll!!!

Inga kommentarer:

Besökare