lördag 7 november 2009

Bio & shopping







Idag har jag haft en mysig dag tillsammans med min dotter. Hon ville gå på bio och vad gör man inte för en liten sötnos? Vi gick och såg filmen UPP som var helt OK. Bara liiite läskig om man frågar Moa. Själv satt jag som vanligt och lipa en skvätt. Spelar ingen roll om det är barn eller vuxenfilm."Vanlig" vuxenfilm menar jag såklart då. Inte SÅÅÅ vanligt att jag lipar till sådan där "snuskig" vuxenfilm *S* På tal om "snuskigt" så hittade jag gamla bilder (bl a de ovan) från vår resa till Budapest som vi gjorde för några år sedan. Och där, där på Hilton WestEnd Hotel så blev vår lilla Moa till... Snuskigt va (?) ;)

Efter bion så träffade vi pappa M och lillebror. Pappa M handlade fina kläder till sig själv & till sin ögonsten Moa. Jag & mini behövde ingenting, dock väldigt förnuftigt att för en gång skull tänka så och verkligen stå för det - stolt över mig själv!

Hoppas att ni har haft en lika härlig dag som jag!

Dagens Moa citat:

Hon plockar glatt sin egen påse med godis.
- Nu räcker det Moa. Inget mer godis i påsen.
- Men mamma, förstår du inte?
- Förstår vad?
- Att jag verkligen är jätte hungrig.....

Inga kommentarer:

Besökare