fredag 13 november 2009

♥ Kitchen Aid



Någon dag kommer en sådan här Kitchen Aid Assistent finnas i mitt kök. Först ska jag bara övertala pappa M om att denna ens får plats i vårat "bänklösa" kök. Vet inte riktigt var den ska stå men det löser sig. Det svåra blir ju isåfall att välja färg. ALLA är ju så fina.
Det är iallafall drömmen & den är välkommen hem till mig. En vän till mig har den turkosa och hon fullständigt älskar den. Hon har tom slutat att använda elvispen. Ms assistent kan det mesta.
Tänk så mycket det skulle underlätta när jag bakar, tänk på det pappa M. Du kom väl förresten ihåg hur det gick på Halloween när jag skulle baka spökfigurer. Man skulle tydligen vispa i 30 min, elvispen började brinna. Där fick jag stå med handvispen. Musklerna blev lite större dock, men endast på en arm.....

Plats hittar man alltid för fina (förlåt, praktiska) ting

1 kommentar:

Kaffekoppen sa...

Oh jag vill också ha en sån...men risken är väl att baka skulle vara det enda jag skulle göra då... Min granne har precis köpt en röd men den där rosa är bra söt.... KRam på dig kusse!

Besökare