fredag 27 november 2009

My new camera!


JIHOOO, nu har jag äntligen fått min nya DARLING. And I love it!
Nu ska jag lära mig alla finesser, gå kurs och sen ska det fotas det vill jag lova. Kul ska det bli & något jag verkligen ser fram emot då foto har blivit ett otroligt stort intresse.

Igår var mina kära vänner tvillingarna G här med sina barn. Julpyssel stod på schemat och pysslas gjordes det. Det gjordes smällkarameller av hela slanten dock mest av oss vuxna som blev lite nostalgiska. Barnens tålamod var allt annat än långt. Efter en "smällis" så lät det - "mamma nu vill jag inte göra mera". JÄTTE kul när de är så entusiastiska de små liven.
Det är bättre att vi håller oss till pepparkak & lussekattsbak ;)

Nu ska jag packa upp min kamera, men borde egentligen gå till sängs....



1 kommentar:

sofia sa...

Canon EOS- nu litar jag på dig. DU ska ta bilder på mig där jag ser skinny ut. Fixar du inte det är du ingen bra kamera.

Så lycka till....

Besökare