lördag 18 juli 2009

Auktion

Första, andra, tredje - pang!
Idag tog jag på mig gummistövlar, en ful fleecejacka & regnhatt (man tar vad man har här ute på landet). Sen tog jag med mig det största paraplyet jag kunde hitta och åkte på auktion i trakten kring stugan. Det var hur kul som helst och det blev några riktiga fynd. Det var förvånansvärt nog väldigt mycket folk som trotsade vädergudarna. Imorgon blir det hemfärd för att titta till huset. Pappa M ska ut på golfrunda på måndag så jag & barnen får hitta på nåt annat kul - hoppas på finare väder!
Då jag glömt sladden till min kamera hemma så visar jag bilder på mina auktionsfynd lite senare. Imorgon ska det bara regna & regna. Lite målning i nya gästhuset ska nog hinnas med innan avfärden hem...

SoV GoTT

2 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Hej, det var lange sedan. Vad härligt det låter med en regnig auktion! Det ska jag boka in så snart vi flyttar hem igen.
Må väl. L

Rosor & Pioner sa...

Hej!

Det var super mysigt trots regnet faktiskt. Inte så mycket folk och mer fynd till mig :)
Hoppas att ni har en härlig sommar och finare väder än vad vi har här i Sverige.

Ha det gott!

/K

Besökare