måndag 6 juli 2009

Behövlig städdag!!



Min nya lampskärm från AC House, den passar utmärkt till min underbara favorit lampa. Lite omväxling förnöjer!!

Idag är det städdag hemma hos oss & det behövdes vill jag lova. Tänkte passa på medans vädret blivit lite svalare igen. Innan har jag inte orkat ta tag i någonting här hemma. Jo, när kl blivit 23 på kvällen kanske när man kunnat vara inomhus utan att kokas ihjäl.
Men jag klagar INTE!!

Ikväll har jag avnjutit hemma gjorda hamburgare & super smarrig cheescake till efterrätt hos M. K & M var också med - mina söta goda vänner från fotbollen - "fotbollsvännerna"
Det är alltid lika roligt att träffa er! Tack M för en god middag & husesynen.
Vilket mysigt hus ni köpt....

Nu regnar det ute och jag fick ännu en ursäkt till att INTE gå ut och springa.

SUCK!!!

Inga kommentarer:

Besökare