torsdag 16 juli 2009

Fix...


Skåp från IKEA & tapet från Cath Kidston


Sitter i sommarstugan och degar, varför måste det regna (?)
Om man kollar ut över sjön så ser det ut som en höstdag och det ser inte det minsta lockande ut att slänga sig ut i vattnet. Det bästa med detta vädret är att man kan ta tag i saker inomhus. Då vi håller på att bygga ett gästhus så har vi passat på att snickra och måla lite (tror att jag målade mer på mig själv än på väggen dock) Gästhuset är 24 kvm plus ett loft på 14 kvm. På väggarna har vi satt upp panel (som råspont) som ska bli vit. Det kommer att bli jättefint bara det blir klart... När vi är klara med gästhuset ska vi göra om vårat sovrum i "stora huset" Och kolla vilken underbar tapet jag har sett från Cath Kidston Den kommer blir hur fin som helst till allt det vita som vi ska ha där inne.
Skåpet på bilden är från IKEA och kanske passar fint inne i Moas rum hemma i huset. Just nu har hon en hylla också den från IKEA (expedit). Men jag blir galen på alla leksaker huller & buller. Det bästa är om jag slipper se dem och då passar ju ett sådant här skåp perfekt. Ska hem & ta mått...

Snart tänds grillen trots det konstiga vädret, men vad gör man inte....

Inga kommentarer:

Besökare